Apie meistrą, meistras, vilkintis žalią palaidinę, priklaupęs atsuktuvu suka varžtą skalbimo mašinos durelių zonoje

Apie meistrą

Noriu pateikti šiek tiek daugiau informacijos apie save, kaip apie meistrą. Turiu šaldymo sistemų ir kompresorių inžinieriaus išsilavinimą. Savo profesionalumą galiu patvirtinti nuotraukose esančiais dokumentais. Trumpai tariant, 1983 metais baigiau technikos universitetą, įgijau inžinieriaus mechaniko specialybę „Šaldymo ir kompresorinės technikos“ srityje. Su buitine technika dirbu nuo 1989. Pradėjau dirbti „Kibirkštyje“, remontavau tuomet dar sovietinius šaldytuvus. Vėliau įsidarbinau „Jan & Co“ parduotuvių tinkle (buvęs „Elektromarktas“) garantinio aptarnavimo meistru. Tuo pat metu dirbau ir „SAMSUNG“ serviso centre, TOPO centro garantinio aptarnavimo įmonėje AG SERVIS. Visi jie siuntė mane į įvairius apmokymus, aš turėjau prieigą prie serviso dokumentų, kurie nėra viešai skelbiami, o platinami tik oficialiose atstovybėse.
Turiu sukaupęs nemažą patirtį remontuojant šaldytuvus, skalbimo mašinas, elektrines virykles, indaploves, džiovinimo mašinas ir kitą stambią techniką.

Dabar apie kolegas. Ne kartą teko girdėti iš klientų skundus, kad buvo meistras, nieko nepadarė, paėmė pinigus, o prietaisą liepė išmesti. Nors aš po to tą prietaisą sėkmingai ir nebrangiai suremontavau. Gerai, kad žmogus nepaklausė ir pakvietė kitą meistrą. Manau, kad tam meistrui pritrūko žinių, ir jis, nenorėdamas parodyt, kad nežino, tiesiog padarė išvadą – “meskit lauk”. Nors tas daiktas dar būtų ilgai tarnavęs. Be abejo, būna ir tokių atvejų, kada prietaisą jau netikslinga remontuoti, kai dėl jo sudėtingos konstrukcijos ar retų detalių, remontas tampa brangus, o galima palyginus pigiai nusipirkti kitą.
Noriu duot žmonėms patarimą, kad kviesdami meistrus, prašytų iš jų dokumentų, įrodančių jų kompetenciją – kad yra baigę mokslą, turi patirtį, o ne tiesiog savamoksliai. Yra Lietuvoj tikrai daug gerų patyrusių meistrų, kurie turi diplomus ir sertifikatus.

diplomas
sertifikatas